Jäsenetuja

31.5.2017

Jäsenetuja

Saimme kesän kynnyksellä uuden jäsenedun!

FysioBalanssi tarjoaa
Oulun Selkäyhdistyksen jäsenille
fysioterapiapalveluista vähintään 3 x hoitosarjoista
jokaisesta hoitokerrasta 5 € alennuksen sekä
tuotteista 10-20 % alennus.

Soita 040 183 4711 ark. klo 10-15 tai lähetä teksitiviesti tai sähköposti: info@fysiobalanssi.fi

-Erik Ft Liisa Alapiessa

Liittojäsenten vapaa-ajan lomat

Etusi -12 % päivän hinnasta

Rantasipi-kylpylähotellit ja Rantasipi Rukahovi

tarjoavat liittojen jäsenille erikoishintaisen vapaa- ajan majoituksen 1.1. - 31.12.2016. Etusi on -12% päivän hinnasta.

Varaukset vain tuotetunnuksella SIPIETU12 osoitteesta hotellimaailma.fi. Erikoishintaisia huo- neita on myynnissä rajoitetusti / hotelli / päivä. Hinta ei ole voimassa erikoisajankohtina. Tarjous koskee uusia varauksia ja vapaa-ajan matkustusta. Maksu käteisellä tai henkilökohtaisella maksukortil- la. Jäsenkortti esitettävä pyydettäessä.

Majoitushinnat sisältävät majoituksen lisäksi runsaan buffet-aamiaisen sekä kylpylähotelleissa kylpyläosaston käytön. Tutustu tarkemmin Rantasi- pi-hotellien palveluihin osoitteessa rantasipi.fi.

Tarjous koskee seuraavia kylpylähotelleja: Kylpy- lähotelli Rantasipi Aulanko, Kylpylähotelli Rantasipi Eden, Kylpylähotelli Rantasipi Laajavuori, Rantasipi Ikaalisten Kylpylä, Rantasipi Siuntion Kylpylä, Hemmottelukylpylä Rantasipi Imatran Valtionhotelli Tarjous koskee seuraavia hotelleja:

Rantasipi Rukahovi

NAP+TEEKKI tarjoaa Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille mahdollisuuden kokeilla naprapatiaa, fysio-, jalka- tai harjoitusterapiaa - 50 % hintaan. Etu koskee kahta ensimmäistä hoitokertaa. Seuraavat kerrat - 10 %. Hieronnasta 10 % alennus. Edut ovat käytettävissä kaikille samassa taloudessa asuville. fysioterapialähetteellä KELA-korvaus fysioterapia- ja parapatiahoidoista.

Oulun Unikulman tuotteista -15 % alennus Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille.

Kuntosali HealthEx tarjoaa 10 % alennuksen sopimuksesta Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille. Edun saa näyttämällä Selkäliiton jäsenkortin. Saat tarkempaa tietoa yhdistyksen pj Kimmo Rundströmiltä.