Jäsenkirje 1/2022

9.1.2022

Hyvä Selkäyhdistyksen jäsen

Joulunvietto on vain muisto ja vuosikin on vaihtunut uuteen. Covid-tauti jatkuu kuitenkin jopa entistä pahempana. Tiukat rajoitustoimet vaikeuttavat toiminnan käynnistämistä, mutta toivottavasti kevättä kohti tilanne paranee.

Ensimmäinen SelkäTsemppi-ilta jää valitettavasti pitämättä, mutta seuraava ilta to 17.2. klo 17 ja muutkin (17.3., 21.4., ja 19.5.) on jo suunniteltu valmiiksi. Tervetuloa sitten niihin!

Tämän hetkisen tiedon mukaan liikuntaryhmät alkavat pyöriä 10.1.22. Seuraa ilmoittelua Oulun rajoituksista Ouka.fi-sivulla ( https://www.ouka.fi/korona#oulussa-voimassa-olevat-suositukset-ja-rajoitukset ) ja meidän kotisivulla (https://oulunseudunselkayhdistys.yhdistysavain.fi/kuntoutustoiminta-ja-tapahtumat/). Lihaskuntoharjoittelu ja venyttely kotioloissa on myös tärkeää. Selkäkanavalta ( https://selkakanava.fi/harjoitusohjeet) löytyy jumppaohjeita ja videoita erilaisista selkäoireista kärsiville ja selkävaivojen ennaltaehkäisyyn.

Iloksemme saimme syyskokouksessa hallitukseen yhden uuden jäsenen. Pysytään toiveikkaina ja nähdään keväämmällä taas kasvotusten.

Talvisin selkäterveisin

Kimmo Rundström, pj