Uusin jäsenkirje 2/2018

24.8.2018

Jäsenkirje 2 /2018

Kaunista syksyä 2018, hyvä OSSY:n jäsen!

Lämmin kesä alkoi hyvin varhain. Jo toukokuu oli helteinen ja kesä jatkui hyvin kuumana aina elokuulle saakka.

Ossy:n  20-vuotinen toiminta täyttyy tänä syksynä 14.11.2018. Alueellisena toimijana yhdistys on jakanut tietoa selkäongelmaisten itsehoidollisesta kuntoutuksesta julkaisun muodossa, erilaisissa infoissa, vertaistuki/jäsenilloissa ja luennoilla. Tarvitsemme lisää toimijoita laajalla alueellamme, joka kattaa Oulun talousalueen, Länsi-Pohjan ja Kemin sekä Kainuun. Kemiin ja Kajaaniin haemme vertaistukitoiminnan vetäjää.

Sääntömääräinen syyskokous pidetään torstai 8.11.2018 klo 18.00

Kumppanuuskeskuksessa.

Syyskausi käynnistyy, kuten jumpparyhmät ja jäsenillat. Selkäviikkoa vietetään 15.-21.10. ja Maailman selkäpäivä on 16.10. Selkäviikon ja Maailman selkäpäivän tämänvuotinen teema on ”Rakasta selkääsi” (Love Your Spine).

16.10. Ossy on Kajaanissa Lehtikankaan apteekissa pitämässä infoa selkäasioista. Muista Selkäviikon tapahtumista tiedotetaan yhdistyksen kotisivuilla.

Äijä-Pilates, joka alkoi viime vuoden puolella, jatkuu entiseen tapaan Tapani Tuomikosken vetämänä torstaisin klo 16-17 Raksilan uimahallin judosalilla. Ensimmäinen kokoontuminen on 6.9. Lempeää liikettä selälle alkaa 4.9. ja jatkuu tiistaisin Raksilan uimahallin peilisalissa Oulu-opiston vetämänä.

Syksyn vertaistuki /jäsenillat ovat to 20.9, 18.10, 15.11. ja 13.12. klo 18.00 (Kumppanuuskeskus, tila Konnari 2.kerros, Kansankatu 53, Oulu). Tervetuloa kahvikupin ääreen keskustelemaan ja viihtymään.

Seuraa myös Oulu-lehden seuratoimintapalstaa ja Forum24 – lehden toimintaforumia.

Liikuntaryhmistä lisätietoja ja ilmoittautuminen

OSSY/ liikuntavastaava Tuula Korpela puh. 040-865 51 32