Miksi liittyä jäseneksi?

Oulun Seudun Selkäyhdistys tarjoaa hyvin monipuolisesti etuja ja ohjelmaa varsinkin selkäsairaille

• Jäsenmaksu on edullinen 25 € vuonna 2024
  • Jäsenlehdet ovat korkeatasoisia
  • Monipuolisesti kuntoutustoimintaa ja liikuntaryhmiä
  • Kiinnostavia luentoja
  • Jäsenmatkoja ja retkiä
  • Vertaistukea ja keskustelua
  • Muita rahanarvoisia jäsenetuja
  • Kysy lisää hallituksen jäseniltä !

Miten liittyä jäseneksi?

Jäseneksi liityt Selkäliiton-kotisivujen kautta.

Jäsenetuja

Saimme kesän kynnyksellä uuden jäsenedun!

FysioBalanssi

tarjoaa  Oulun Selkäyhdistyksen jäsenille fysioterapiapalveluista vähintään 3 x hoitosarjoista jokaisesta hoitokerrasta 5 € alennuksen sekä tuotteista 10-20 % alennus.  Soita 040 183 4711 arkisin klo 10-15 tai lähetä teksitiviesti tai sähköposti: info@fysiobalanssi.fi
-Erik Ft Liisa Alapiessa

Oulun Unikulman

tuotteista -15 % alennus Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille.

NAP+TEEKKI

tarjoaa Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille mahdollisuuden kokeilla naprapatiaa, fysio-, jalka- tai harjoitusterapiaa - 50 % hintaan. Etu koskee kahta ensimmäistä hoitokertaa. Seuraavat kerrat - 10 %. Hieronnasta 10 % alennus. Edut ovat käytettävissä kaikille samassa taloudessa asuville. fysioterapialähetteellä KELA-korvaus fysioterapia- ja parapatiahoidoista.

Kuntosali HealthEx

tarjoaa 10 % alennuksen sopimuksesta Oulun seudun Selkäyhdistyksen jäsenille. Edun saa näyttämällä Selkäliiton jäsenkortin. Saat tarkempaa tietoa yhdistyksen pj Kimmo Rundströmiltä.

Hyvä Selkä-lehti ja kaikki yhdistyksen jäsentiedotteet, lisäksi

Selkäliiton jäsenetuja: https://selkakanava.fi/selkaliiton-jasenedut

UUSI JÄSENETU: LUONTOHOTELLI POLKU

Nuuksion kansallispuistossa sijaitseva luontohotelli Polku tarjoaa selkäyhdistysten jäsenille 15 % alennuksen kaikkiin yöpymisiin ja 50 % alennuksen vähintään kolmen (3) arkiyön yöpymisiin kesäkauden ulkopuolella. Alennus voimassa 31.5.2023 asti ja taas 1.9.2023 alkaen.

Varaukset: asiakaspalvelu@polkunuuksio.com HUOM! Mainitse varausta tehdessä, että olet selkäyhdistyksen jäsen.

Lue lisää ja tutustu Polku-hotelliin: https://polkuhotel.com/selkaliitto