Jäsenkirje 2/2020

8.9.2020

Jäsenkirje 2/2020 Oulun seudun Selkäyhdistys ry

Mennyt kesä oli koronakevään jälkeen hyvä säiden suosiessa meitä ja koronarajoitusten helpottaessa. Korona ei ole kadonnut, joten on hyvä muistaa varotoimet.

Ossyn toiminta oli keväällä koronan takia pysähdyksissä, mutta nyt toiminta on käynnistynyt. Ossyn hallitus kokoontui 1.9. Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään 19.11. klo 17.00 Asema-tilassa, Kumppanuuskeskuksessa. Ilmoitamme siitä vielä Forum24-lehdessä, kotisivuilla ja Facebookissa. Yhdistys toivoo innostusta hallitustyöskentelyyn, kun tehdään henkilövalintoja syyskokouksessa. Tervetuloa!

Selkäviikkoa vietetään 12.-18.10. Maailman selkäpäivä on 16.10. Jalkaudumme alueellisesti Kainuuseen ja Länsi-Pohjan alueelle sekä järjestämme tilaisuuden Oulussa elleivät koronarajoitteet ole esteenä.

Jumpat syyskaudella

Joka miehen selkätreeni käynnistyi 3.9. Se on torstaisin klo 16-17 Raksilan uimahallin judosalissa. Oulu-opiston selkäjumpat ovat myös käynnistyneet.

Kaupunginsairaalan kuntosaliryhmä on peruttu koko syyskaudelta. Se alkaa taas tammikuussa.

Liikuntatoimi tarjoaa meille kipuselkäisille seuraavia kuntosaliryhmiä, joissa on tilaa ja joissa on ohjaaja paikalla. Ei etukäteisilmoittautumista.

1. Raksilan uimahallin kuntosalilla maanantaisin klo 12-13

2. Raatin uimahallin kuntosalilla keskiviikkoisin klo 13-14

3. Raksilan uimahallin kuntosalilla torstaisin klo 10-11

Lisäksi aloitteleville selkäkuntoilijoille on tilaa "Terveyttä kuntosalilta"- ryhmässä, jossa on ohjaaja paikalla opastamassa. Ilmoittautuminen ti-pe aamupäivisin liikuntatoimi / Ulla Virrankoski puh.044 7038046

Selkäillat

Seuraavat selkäillat ovat to 24.9, to 15.10, to 19.11 ja to 10.12. 2020 klo 18-19.30 Kumppanuuskeskus, Kansankatu 53, Oulu, Asematila, 2. kerros. Tervetuloa tutustumaan toimintaamme niin jäsenet kuin muut asiasta kiinnostuneet.

Seuraa Forum24-lehden Toimintaforumia.

OSSY/ liikuntavastaava Tuula Korpela (040-8655132, tuula.t.korpela@gmail.com) vastaa tarvittaessa kysymyksiinne.

Kansankatu 53, 90100 Oulu

0442903753, selkayhdistysossy@gmail.com