SelkäTsemppi- ilta 25.2.2021 klo 18.00

25.2.2021 klo 18:00

OULUN SEUDUN SEKÄYHDISTYS RY seuraava SelkäTsemppi- ilta pidetään torstaina 25.02.2021 klo 18:00-19:30 Kumppanuuskeskus, kokoustila Asema 2 krs, Os. Kansankatu 53 90100 Oulu, sisäänkäynti Vanhantullinkadun puolelta.

Tulehan täyttämään kanssamme Elintavat tasapainoon – itsearviointi. Tuloksesta selkiintyy se elintapa, jossa olisi eniten kehittämisen varaa. Tutustutaan kevään aikana siihen teemaan itsearvioinnissa olevan materiaalin avulla ja eri teemoista voidaan porista yhdessä vaikka seuraavissa vertaistuki-illoissa.

Vertaistuki-illoissa noudatamme korona ohjeistusta. Tule vain terveenä!

Kahvitarjoilu

TERVETULOA

Ihmiskeho ja -mieli tarvitsevat sopivassa suhteessa liikettä, ravintoa ja lepoa. Kaikille osa-alueille on olemassa terveyden ylläpitämiseen ohjaavat suositukset, kuten liikkumisen suositukset, ruokakolmio ja yöunen pituuden suositukset. Suositukset tulee luonnollisesti suhteuttaa omaan tilanteeseen sopiviksi.

Omaa henkilökohtaista hyvinvoinnin tilaa voi ja kannattaa tukea omilla arjen valinnoilla. Täydellistä hyvinvoinnin tilaa voi olla vaikea saavuttaa, mutta tasapainoista, omaan elämäntilanteeseen sopivaa hyvinvoinnin tilaa kannattaa tavoitella.