Jäsenkirje 2/2021

13.9.2021

Mennyt kesä oli todella lämmin. Saimme kaikki nauttia siitä tasapuolisesti. Nyt yhdistystoiminta on käynnistymässä ja jumpat sekä SelkäTsemppi-illat (jäsenillat) alkamassa. Seuraava on to 23.9. klo 17.

Sykäys - hyvinvointitapahtuma on Kumppanuuskeskuksessa ti 14.9 klo 11-15. Ossy:llä on siellä infopöytä, jossa jaetaan selkätietoutta, tehdään ryhtimittauksia ja pyöritetään Onnenpyörää. Tervetuloa tutustumaan vammais- ja kansanterveysjärjestöihin!

Selkäviikkoa vietetään 11.-17.10. Meidän tapahtumamme on to 14.10. Kumppanuuskeskuksessa.

Jumppien ajankohdat löytyvät yhdistyksen kotisivuilta sekä Facebookista. Yhdistyksen omaa toimintaa on Tosimiehen selkätreeni, joka alkaa Raksilan uimahalilla judosalissa to 9.9 klo 16.15-17.15. Ohjaajana on liikunnanohjaaja Jukka Autio. Oulun liikuntaryhmistä lisätietoja OSSY/ liikuntavastaava Tuula Korpela puh. 040-865 51 32 tai tuula.t.korpela@gmail.com.

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään  Kumppanuuskeskuksen Asematilassa to 4.11.2021 klo 17.00. Tervetuloa kokoukseen. Kyseessä on tärkeä kokous, jossa päätetään toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022. Lisäksi valitaan uusia toimijoita hallitustyöskentelyyn. Kiinnostaisiko sinua? Hallitus esittää syyskokoukselle hyväksyttäväksi uudet säännöt, jotka tulisivat voimaan vuoden 2022 alusta.

Seuraa Forum24 – lehden ToimintaForumia sekä kotisivuja https://oulunseudunselkayhdistys.yhdistysavain.fi/ sekä Oulun seudun Selkäyhdistyksen päivityksiä Facebookissa.

Selkäterveisin ja näkemisiin

90100  Oulu