OSSY on yksi Selkäliiton paikallisyhdistysistä ja yhdistys on perustettu vuonna 1998. Toimimme Oulun, ympäristön, Länsi-Pohjan ja Kainuun alueilla. Päätoimintamuotomme ovat liikuntaryhmien järjestäminen, vertaistuen tarjoaminen, luentojen ja muiden tilaisuuksien järjestäminen myös yhteistyössä muiden TULE–järjestöjen kanssa.

Tarkoituksemme

Yhdistyksen tarkoitus on edistää selkäterveyttä, ehkäistä selkäsairauksia ja parantaa hoidon ja kuntoutuksen saatavuutta. Toimintamuotoja ovat terveyttä edistävä liikunta, koulutus, tiedotus, neuvonta ja yhteistyö viranomaisten kanssa.

Jäsenedut

Liittymällä Oulun Seudun Selkäyhdistyksen jäseneksi saat tietoa ja tukea selkäongelmiin, voit osallistua erilaisiin liikuntaryhmiin ja vertaistukitoimintaan.  Saat myös neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Hyvä Selkä - jäsenlehden.

Ole hyvä, käytä eduksesi

Logot ovat linkkejä hyödyksesi (linkit avautuvat uuteen ikkunaan).

Siirry Selkäliiton sivustolle.
Siirry Selkäkanavan sivustolle.
Siirru Selkäkaupan sivustolle.

Suosittelemme sponsoreitamme

Siirry Napteekin sivustolle.
Siirry Tilipalvelu Tilit Tasan -sivustolle.
Siirry Unikulman sivustolle.
Siirry Fysios Mehiläinen -sivustolle.
Siirry Tutoris Mehiläinen -sivustolle.

0442903753 (puheenjohtaja)
0445005014 (sihteeri)
selkayhdistysossy@gmail.com
Varpushaukantie 3 A 6,  90250 Oulu (1.1.2024 lähtien)